16sep

Tidigare programpunkt

VÄLKOMMEN till en härlig eftermiddag på Golfklubben och Absolut Home i vackra Åhus!

Golfklubben i Åhus!

Vi träffas på Golfklubben i Åhus där Carl – Henrik Dahlqvist, Marknadsansvarig och delägare presenterar Kristianstad Golfklubb med tillbakablick (firar 100-årsjubileum 2021), nuläge och framtida minst sagt inspirerande planer för golfklubbens utveckling och expansion. Efter presentationen får vi en rundvisning av den fantastiska anläggningen och tar en titt i de nya fräscha lodgerna.

Absolut Home!

Vi avslutar eftermiddagen med After Work i Absolut Homes vackra trädgård! Maria Béres, Kommunikationsansvarig på The Absolut Company berättar om historien bakom skapandet av ett Absolut besökscenter och hur Absolut Home kan bidra till destinationsutvecklingen i regionen.

Först till kvarn!

Vi har 45 platser till förfogande och det är först till kvarn som gäller.
De som anmäler sig efter att de 45 platserna är fullsatta hamnar på en reservlista vid eventuella återbud.

OBS! Anmälan är bindande. Utebliven, ej avregistrerad, närvaro faktureras.

Information om programpunkten

Datum: 2020-09-16
Tid: 16.00
Plats: Kristianstad Golfklubb och Absolut Home
Kostnad: Medlemmar 100 kr, övriga 150 kr - betalas på plats, förfriskning och tilltugg ingår. OBS! Endast Swishbetalning.
Sista anmälningsdag: 2020-09-14
Antal anmälda: 51

Dela programpunkten

Anmälda till programpunkten

Tidigare programpunkter

11apr

Frukostmöte med guldkant – nominerade till Guldäpplet

22mar

Tidigare programpunkt

Hur anpassar sig företag när branschen förändras?

29feb

Tidigare programpunkt

Digital säkerhet med David Jacoby!

06dec

Medlemsevent – Smakupplevelse

13nov

Tidigare programpunkt

Hur överlever bilbranschen i stark förändring?

18okt

Sponsring som marknadsföring