Medlemskap

Marknadsföreningen Nordost Skåne arrangerar frukost-, lunch- och kvällsaktiviteter med mål att du som medlem ska kunna bygga ditt nätverk samtidigt som du får inspiration från våra inbjudna gästföreläsare.

Våra gästföreläsare varierar från lokalt- till nationellt kända personer. Det viktigaste för oss är att hitta personer som berör och inspirerar i aktuella ämnen inom främst marknadsföring och kommunikation.

Som medlem blir du personligt inbjuden till alla våra arrangemang och kan enkelt anmäla dig via inbjudan. Vi har ca 10 träffar per år och där minst en är en medlemsaktivitet där endast du som medlem bjuds in.

Vi vänder oss till företagare och privatpersoner som är öppna för nya kontakter och personlig utveckling.

500:- för enskilt medlemskap
1500:- företagsmedlemskap, upp till 4 personer

Företag

Välkommen att bli företagsmedlem i Marknadsföreningen.Vi vill öka marknadskunskapen i Nordöstra Skåne och vara det naturliga nätverket för de som är intresserade av marknadsföring och försäljning.

Som medlem får du:

• Kontakt med inflytelserika personer inom Nordöstra Skånes näringsliv.
  • Tillgång till Marknadsföreningens möten och seminarier med intressanta gästföreläsare och marknadsinriktade arrangemang.
  • Information om det senaste inom marknadsföring och tendenser inom näringslivet.
  • Tillgång till ett nätverk med likasinnade som arbetar med marknadsföring i olika former.
  • Medlemskap i en anrik förening som verkat för att öka kunskapen inom marknadsföring i över 80 år.
  • Medlemmar anmäler sig till eventen till ett lägre pris.

Företag, upp till 4 personer – 1500 kr

Privat

Välkommen att bli privat medlem i Marknadsföreningen.

• Kontakt med inflytelserika personer inom Nordöstra Skånes näringsliv.

Privat – 500 kr/år.

Vårt nätverk ger dig många möjligheter att nå ut med ditt budskap!

Som partner får du möjlighet att synas i samband med våra aktiviteter och vår kommunikation. Medlemmarna i Marknadsföreningen Nordost Skåne utgör en köpstark och attraktiv målgrupp som ofta sitter i beslutsfattande positioner.

Vi arrangerar olika möten och event och samarbetar även kring andra aktörers evenemang där du har möjlighet att vara synlig. Vi annonserar alla våra event i Kristianstadsbladet.

Vill du vara med som sponsor och stödja och bidra till utvecklingen av näringslivet i regionen?

Välkommen att kontakta oss.

Kommande programpunkter

Tomt just nu!