02jun

Tidigare programpunkt

Möt Istvan Béres – VD för den internationella succén DanAds!

Börja dagen med ett inspirerande frukostevent där du får träffa Istvan Béres, en serieentreprenör som sedan 2013 står som medgrundare och VD för den internationella succén DanAds. Företaget arbetar med några av världens största publicister och medieägare såsom Washington Post, Tripadvisor, Bloomberg och Newscorp med att optimera deras annonsaffär.

Istvan har även byggt upp Nordens största multimediakedja Skivlagret och jobbat med flera internationella kändisappar för bl a. Zlatan, Messi och Robert Lewandowski. 2021 utnämndes Istvan till ”Årets Pionjär” i södra Sverige vilket är en del av Kung Carl XVI Gustafs pris ”Årets Nybyggare”.

Eventet gästas även av Christer Persson grundare av kommunikationsbyrån Zanshin kommunikation.

Information om programpunkten

Datum: 2022-06-02
Tid: 07.30 - 09.00
Plats: Kristianstad Arena i lunchrestaurangen på plan 2. Frukostmingel fram till 08.00, följt av presentation och intervju/frågestund.
Kostnad: Medlemmar 100 kr, övriga 200 kr. Betalas på plats
Sista anmälningsdag: 2022-05-31
Antal anmälda: 24

Dela programpunkten

Anmälda till programpunkten

Tidigare programpunkter

11jun

“Våga satsa och lyckas!”

23maj

Time To Rock i Knislinge

11apr

Frukostmöte med guldkant – nominerade till Guldäpplet

22mar

Tidigare programpunkt

Hur anpassar sig företag när branschen förändras?

29feb

Tidigare programpunkt

Digital säkerhet med David Jacoby!

06dec

Medlemsevent – Smakupplevelse