15feb

TikTok för nybörjare!

Vad är egentligen TikTok? Hur ska ditt företag börja använda TikTok och vad är viktigt att tänka på för att lyckas i denna kanal? Slutligen, vilka är de senaste trenderna och funktionerna ni måste ha koll på?

Vi hälsar er välkomna till årets första event där Tilde Fryklund från Scarp Media ger svar på ovan frågor. Under eventet kommer även Richard Gersson från IFK Kristianstad att berätta om deras succévideo på TikTok som idag har över 42 miljoner visningar. Vad är egentligen nyckeln att lyckas slå igenom på TikTok?

Missa inte chansen att anmäla er till detta högst aktuella och inspirerande event!

OBS! Detta event är ett samarbete med nyföretagarcentrum och ni som deltog på Scarp Medias senaste föreläsning hos nyföretagarcentrum i december ska betala samma pris som om ni var medlemmar i Marknadsföreningen. Är du inte medlem i Marknadsföreningen och deltog på Scarp medias föreläsning skriv detta under övrigt nedan så kan du gå på TikTok för nybörjare till medlemspris.

Information om programpunkten

Datum: 2023-02-15
Tid: 07.30 - 09.00
Plats: Kristianstad Arena
Kostnad: Medlemmar 100 kr, övriga 200 kr. Betalas på plats.
Sista anmälningsdag: 2023-02-13
Antal anmälda: 77

Dela programpunkten

Anmälda till programpunkten

Tidigare programpunkter

11jun

“Våga satsa och lyckas!”

23maj

Time To Rock i Knislinge

11apr

Frukostmöte med guldkant – nominerade till Guldäpplet

22mar

Tidigare programpunkt

Hur anpassar sig företag när branschen förändras?

29feb

Tidigare programpunkt

Digital säkerhet med David Jacoby!

06dec

Medlemsevent – Smakupplevelse