17nov

Tidigare programpunkt

Vår gemensamma plats – den lilla stadens attraktivitet

Hållbar platsutveckling är en angelägen fråga för platser runt om i världen, inte minst för våra kommuner i nordöstra Skåne. Välkommen till ett samtal med företrädare för Hässleholm kommun, Hesslecity, Destination Hässleholm – Framtidens outdoor destination och Glenn André Viste Bøe, äventyraren & VD:n som gjort Skånes Djurpark till en destination att räkna med.

Moderatorn Andreas Lovén leder ett samtal om hur vi tillsammans kan stärka en kommuns attraktivitet och ta vara på den lilla platsens fördelar och karaktärsdrag. Vilken roll kan staden, centralorterna och landsbygden spela för att skapa den destination vi önskar och vill bli? Och vilken roll har du och jag?

Information om programpunkten

Datum: 2022-11-17
Tid: 17.00 - 19.00
Plats: Hotell Statt Hässleholm
Kostnad: Medlemmar 100 kr, övriga 150 kr. Betalas på plats med swish. Det bjuds på enklare förtäring alt macka och kaffe.
Sista anmälningsdag: 2022-11-15
Antal anmälda: 25

Dela programpunkten

Anmälda till programpunkten

Tidigare programpunkter

11jun

“Våga satsa och lyckas!”

23maj

Time To Rock i Knislinge

11apr

Frukostmöte med guldkant – nominerade till Guldäpplet

22mar

Tidigare programpunkt

Hur anpassar sig företag när branschen förändras?

29feb

Tidigare programpunkt

Digital säkerhet med David Jacoby!

06dec

Medlemsevent – Smakupplevelse